SELAMAT DATANG KE LAMAN WEB RASMI SMK DATUK HAJI AHMAD BADAWI, KEPALA BATAS, SEBERANG PERAI UTARA, PULAU PINANG, MALAYSIA

Selamat Bersara Cikgu Zarina (010420)



UCAPAN TUAN PENGETUA
SEMPENA PERSARAAN PUAN ZARINA BT OMAR

Assalamualaikum warahmatulah kepada seluruh warga Badawiku Sayang. Hari ini ialah hari terakhir Puan Hjh. Zarina binti Omar bersama kita sebagai warga pendidikan di SMK Datuk Haji Ahmad Badawi. Beliau akan bersara pilihan mulai 1 April 2020. Saya merakamkan penghargaan kepada Hjh. Zarina atas perkhidmatannya yang cemerlang selama bernaung bawah saya sebagai Pengetua. Saya berasa sedikit dukacita kerana tarikh persaraannya terkandung dalam Perintah Kawalan Pergerakan yang sedang berkuat kuasa seolah-olah merestui permintaan beliau untuk tidak diraikan yang dinyatakan lebih awal. Kepada Hjh. Zarina, saya memohon jutaan kemaafan seandainya saya dan seluruh warga Badawi ada melakukan sesuatu yang menyentuh naluri Hjh Zarina. Kami memohon kemaafan, semoga alam persaraan ini akan senantiasa terisi dengan perkara yang indah yang membawa Hjh. Zarina lebih hampir kepada Allah subhanawataala, insya-Allah. Diharapkan Hjh. Zarina akan kekal dalam persahabatan dengan warga Badawiku Sayang. Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan mesej di sini.